Gratis fotoshoot van je huisdier


Onze hond Toby laten fotograferen tijdens een Maxi Zoo fotodag, zou ik dat wel doen? Wat als het te druk is en we lang moeten aanschuiven? Wat als hij niet wil blijven stil zitten? ...




Na wikken en wegen ben ik samen met onze hond toch naar zo'n gratis fotodag geweest. Aangezien Toby nogal 'enthousiast' is in de buurt van andere honden, besloot ik om ruim voor tijd aanwezig te zijn in de winkel. De shoot was gepland om rond 10u van start te gaan en wij waren al aanwezig om 9u20. Ik weet het, veel te vroeg. De reden waarom we zo vroeg waren, was omdat ik het meer zag zitten om vóór de start van de shoot lang te wachten wanneer er nog weinig andere honden zijn, dan tijdens de shoot wanneer er al een lange rij met dieren (niet alleen honden!) staat te wachten.

Uiteindelijk ging de shoot al van start om 9u50 waardoor het wachten eigenlijk nog goed meeviel. Ook de rij die achter ons stond vond ik nog goed meevallen (een 15-tal huisdieren stond al te wachten na ons). Ondanks de enthousiaste fotograaf van Petphoto, was het toch handig dat er iemand van het personeel  van Maxi Zoo achter hem stond met een piepspeeltje en een snoepje om de aandacht van Toby te trekken. Want de honden die na ons stonden aan te schuiven waren minstens even interessant.

Uiteindelijk hebben we toch vrij snel een mooie professionele foto kunnen maken en dat helemaal gratis!







Heeft jullie huisdier al eens een professionele fotoshoot meegemaakt?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten